אילו אמצעים קיימים להגנה עצמית

לא מעט סדרות וסרטים אמריקאים מלמדים אותנו שיש מגון דרכים ואמצעים להגן על עצמנו, בין אם אנחנו גברים אשר עובדים בלילות או במקומות מסוכנים וצריכים להשתמש באמצעים שונים בשביל להגן עלינו מפני זרים, ובין אם אנחנו נשים אשר זקוקות לאמצעים שיעזרו לנו להתגונן מפני גברים מטרידים ומתקיפים.

במהלך השנים, אכן התרחב המעגל של אותם אמצעים בהם ניתן להשתמש לצורך הגנה עצמית, ואנו בחברת Piko דואגים לספק ללקוחות שלנו, גברים ונשים כאחד, את האמצעים המובחרים והטובים ביותר, וכן אנחנו מודעים לעוד שורה ארוכה של אמצעים אשר קיימים בשוק וניתן להשתמש בהם.

לפני שאנחנו נציג כמה מאותם אמצעים חשוב להדגיש, לא כל אמצעי הוא איכותי ומתאים לצורך הגנה עצמית, לא כל אמצעי יכול לעזור, ויתרה מזו, עלינו לחשוב בצורה פרקטית, באיזה אמצעי אנחנו יכולים להשתמש ומתי. מיד נראה שיש אמצעים שלא לכל מקום אנחנו יכולים לקחת אותם. לכן אנחנו צריכים לחשוב, באילו אמצעים אנחנו יכולים באמת להשתמש וכיצד.

לפני שנתחיל בסקירה קצרה, חשוב להזכיר עוד, כל אמצעי אותו אנחנו בוחרים לקנות, מוטב לרכוש במקום מקצועי ואיכותי, מקום שיכול לספק לנו הדרכה מלאה כיצד להשתמש בו, כיצד לתחזק אותו והיכן לשים אותו. אחרת אנחנו נקנה אמצעי הגנה ובזמן אמת לא נדע מה לעשות איתם. כאן המקום להזכיר, הרגע בו אנחנו מותקפים וצריכים להשתמש באמצעים אלו, הוא שונה מהרגע בו אנחנו עוברים הדרכה, ברגע הזה יש בנו פחד, האדרנלין זורם בגוף, יש אלמנטים שעלולים לשתק אותנו, לכן חשוב שנעבור שוב ושוב אימונים בשביל שנהיה מוכנים לקראת הרגע הזה.

 

אילו אמצעי הגנה קיימים בשוק

מיכל תרסיס פלפל – מדובר באמצעי שבעבר היה נהוג להשתמש בו לא מעט, אך כיום הוא יצא מהאופנה מאחר והוא נחשב מיושן וכן מסוכן למשתמש, הוא יכול ליצור אפקט הפוך במקום להגן הוא עלול לפגוע במשתמש, ע”י ריסוס פלפל לכיוון הלא נכון, תוך כדי לחץ הסיטואציה בהגנה עצמית.

גז מדמיע – אותו גז בו המשטרה משתמשת באופן תדיר בהפגנות שונות, אנחנו יכולים לרכוש תרסיס גז מדמיע ולהשתמש בו בשביל להרחיק מאיתנו את התוקף. הרעיון הוא שאם מרססים עם גז מדמיע באזור העיניים, זה עלול לגרום לצריבות וכאבים, אך זה לא מעוור את המתקיף, זה נותן לנו כמה דקות להתרחק ממנו.

שוק חשמלי – אחד המכשירים הפופולאריים ביותר, שוקר שמפעיל זרם חשמלי שגורם לשיתוק קל  ואובדן הכרה זמני. נחשב אפקטיבי מאוד במקרה של ניסיון תקיפה קשה. אי אפשר להתגבר עליו, אך צריך לדעת היכן להשתמש בו.

אקדח פלפל – אמצעי בצורת אקדח אגרונומית וקל לשליפה, כשבתוכו יש גז פלפל. אקדח גז פלפל חוקי הנחשב איכותי מאוד, קל להפעלה, שוקל מעט מאוד, עוזר להרתיע – ניתן לרכוש אותו אצלנו בחנות בצבעים שונים.

אלות – דוגמא לאמצעי הגנה שלא ניתן לקחת אותה לכל מקום, מדובר באלת עץ או פלסטיק, שמאפשר לחבוט במתקיף, כמובן שצריך לדעת כיצד יש לעשות זאת לפני שמשתמשים בה.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.