אקדח גז פלפל “ליידי ג’ין” – שומר הראש האולטימטיבי שלך!

בכל רגע נתון בסביבתך הקרובה, מתרחש אירוע אלימות או טרור לא משנה מהן הרקע ניתן להשפיע על התוצאות.

ליידי ג’ין” אמצעי קטן ואגרונומי דמוי אקדח, המיועד להגנה עצמית. ליידי ג’ין עשוי מפוליקרבונט, חזק מאוד נוח וקל לאחיזה

משקלו 65 גרם, רוחבו 3.7 ס”מ, וגובהו 7 ס”מ, ואורכו 10.7 ס”מ.

מותאם לשני מיכלי גז פלפל תוצרת סבר-רד; האחד מיכל אימונים לצרכי תרגול, שניתן לרכוש בנפרד, השני מיכל תרסיס פלפל שמגיע כחלק מהערכה. במיכלים קיימת כמות מספקת ל5 התזות של שנייה אחת, והטווח האפקטיבי הוא כ2.5 מטרים.

עוצמת החום היא 2 מיליון בסולם החום סקובייל, זהו המקסימום המותר בחוק לשימוש אזרחי. מיכל הגז ניתן להחלפה לאחר השימוש.

קנה אקדח הליידי ג’ין מוטה כלפי מעלה בזווית של 22 מעלות, זאת ע”מ לאפשר התזה אופטימלית אל עבר פלג גופו העליון של התוקף, זהו פטנט התזה ייחודי המקנה תפזורת חומר בתצורת קונוס ערפילי בפיזור מיטבי.

בלחיצת אצבע נצרת הבטיחות משנה מצב, הנצרה מאפשרת שימוש נוח בטוח וקל. הניצרה מצויידת במגן, רכיב המונע מעבר מצב ניצרה בטעות. הליידי ג’ין פשוט ביותר לתפעול ומיועד למשתמשים שאינם בעלי ניסיון בכלי נשק. לצורך שימוש בו נדרשות פעולות פשוטות ואינטואיטיביות. ההנחיה היא לסחוט את ההדק במקטעים של שניה אחת, ולוודא איזור פגיעה בתוקף. ניתן לתקן את הכיוון תוך 5 מקטעי הפעלה, במצב אמת או תחת לחץ, גם סחיטה ארוכה של ההדק, תעשה את העבודה.

בשלב זה מותז גז הפלפל אל הדמות החשודה, הודות לזווית התזה ייחודית לליידי ג’ין ותצורת קונוס, המאפשרת טווח פגיעה רחב במטרה.

ההשפעה נמשכת כ30 דקות, גורמת לתוקף מייד לעצום את עיניו, מנטרלת אותו ובכך מונעת ממנו לבצע את זממו, כעת יש מספיק זמן כדי להתרחק ממקום הסכנה, לצור קשר עם רשויות החוק ולדווח על האירוע ממקום מבטחים.

עם עיצוב אלגנטי וקומפקטי, הפעלה בטיחותית נוחה ופשוטה, ליידי ג’ין הוא שומר הראש האישי האולטימטיבי. באישור משטרת ישראל ומשרד התמ”ת

אל תאמר לי זה לא יקרה – אל תישאר חסר אונים!

הגן על עצמך ועל יקירך – בתיק, ברכב או בבית.

 

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.