אקדח פלפל – איפה מומלץ לקנות

לא מעט ישראלים, גברים ובוודאי נשים, רוצים להתחדש באמצעי שיכול להגן עליהם, בין אם מפני מפגעים לאומניים ובין אם מדובר בישראלים אשר מבקשים לפגוע בהם פיזית מסיבה כזו או אחרת.

אנחנו שומעים ויודעים כמה תקיפות אלימות בכלל ותקיפות מיניות בפרט, מתרחשות מדי שבוע לצערנו, רק חלק מהמקרים מגיעים לחדשות, וכולנו מבינים שאחת הדרכים להתמודד עם מצבים שכאלה, הם באמצעות אמצעים שונים שמאפשרים לנו להגן על עצמנו ולמנוע מהצד השני לתקוף בכלל או להמשיך בתקיפה ללא מענה מצידנו.

אחד האמצעים הפופולאריים ביותר להגנה עצמית הוא אקדח פלפל. מדובר באקדח פשוט לכאורה, אשר מכיל תרסיס גז פלפל בתוכו, וכל לחיצה על ההדק משחררת כמות מסוימת של גז פלפל אשר מאפשר לנו לשתק את הצד השני, בהנחה ואנחנו יודעים כיצד להשתמש באקדח בצורה נכונה ויודעים כיצד להגיב במהירות בשביל לשחרר את התרסיס גז בעינייו של המתקיף.

כעת עולה שאלה אחרת, שאלה שעלינו לשאול תחילה והיא, היכן אנחנו יכולים לרכוש אקדח פלפל, היכן מומלץ לנו לרכוש אותו. כמו כל דבר היום, אנחנו יכולים למצוא אקדחי פלפל במגוון רחב של מקומות, הבעיה היא, שבחלק מהם לפחות, מוכרים אקדחים לא יעילים ולא נוחים וגרוע מכך, תרסיסים של גז שהם לא באמת תרסיס פלפל, הוא יכול להיות הרבה יותר מסוכן או לחילופין, תרסיס מזויף שאיננו עושה דבר.

לכן חשוב לדעת היכן וכיצד אנחנו יכולים לקנות אקדח פלפל בצורה נכונה. כך אנחנו יכולים להישמר מפני מצב שאנחנו רוכשים אמצעי שכלל לא יעזור לנו.

התשובה: פיקו – חנות אינטרנטית און ליין, והמשווק הרישמי של אקדחי גז פלפל חוקי “ליידי ג’ין'”
ולציוד להגנה עצמית ובטיחות בטיולים

כיצד קונים אקדח פלפל בצורה חכמה

ראשית, אסור לנו לקנות את האקדח באינטרנט. אנחנו יכולים לקנות באתר של חנות פיזית שאנחנו מכירים, אך מוטב שלא נקנה באתר שאנחנו לא יודעים מי עומד מאחוריו. יש לא מעט אתרים, בין אם כאלה שמציעים לנו אמצעים להגנה עצמית באופן ספציפי ובין אם אתרים רחבים שמציעים לנו מגוון רחב של ציוד ומוצרים, וביניהם גם ציוד להגנה עצמית כולל אקדח פלפל.

הסיבה שמוטב שלא נקנה שם היא, אנחנו לא יודעים מי עומד מאחורי האתר, אנחנו לא יודעים מה הצוות של האתר מוכר לנו, אם זה אמיתי או מזויף, אם זה תרסיס מוכר וחוקי או לא. יש מגוון נקודות שיכולות להשפיע עלינו.

שנית, מוטב שנקנה תרסיס פלפל להגנה עצמית אחרי שקיבלנו הסבר מפורט עליו, קראנו מה הוא עושה, כיצד יש להשתמש בו, מה ההשפעות שלו וכמובן אחרי שקיבלנו הדרכה במקום.

מוטב שלא נקנה תרסיס פלפל אם אנחנו לא יודעים כיצד להשתמש בו ומה האיכויות שלו. שכן זה עלול ליצור מצב שנשתמש בחומר מבלי לדעת מה הוא עושה, וכיצד הוא יכול להשפיע.

שלוש, יש לקנות אך ורק במקומות מורשים, מוכרים, מקומות שמעניקים לנו אחריות מלאה על המוצר.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.