תרסיס פלפל – החבר הכי טוב של האישה

לצערנו הרב, אנחנו שומעים לא פעם בחדשות על נשים שחוות תקיפות והטרדות. הרבה פעמים אותן הטרדות הן אך ורק מילוליות וגם אם מדובר במצב מאוד לא נעים, מאיים ומפחיד, אפשר לפתור את זה בצורה שאיננה דורשת תגובה מיוחדת.

אך כשמדובר על תקיפה פיזיות, בין אם הטרדות ותקיפות אלימות נטו או כאלה שיש בהן אלמנט מיני, התגובה המתבקשת בהגנה עצמית לנשים היא מיידית, ולרוב נעשית באמצעות תרסיס פלפל – אמצעי הגנה שנשים רבות בוחרות להחזיק בארנק או בתיק שלהן, באופן קבוע.

תרסיס גז פלפל נחשב לאחד החברים הכי טובים של האישה היום. מדובר על מיכל גז קטן, לעיתים הוא עומד בפני עצמו, ולעיתים הוא נמצא בתוך אקדח פלפל, וכל לחיצה קטנה עליו יכולה להוציא כמות של גז פלפל אשר פוגעת במתקיף ויכולה לעכב אותו. את התרסיס יש לכוון לכיוון העיניים בשביל לגרום לו צריבה מחד, ועיוורון זמני מאידך. בצורה כזו, אפשר לעכב אותו ולמנוע ממנו להמשיך בתקיפה.

ברגע שהאישה משתמשת בתרסיס הפלפל בצורה נכונה, אז התוקף הופך מבולבל, הוא תופס את ראשו בדרך כלל ומנסה להבין מה פגע בו, כל זה בזמן שהוא לא יכול לראות שום דבר ועיניו צורבות. בשלב הזה על האישה לקום ולברוח, להזעיק עזרה או לחילופין, לקשור אותו או לפגוע בו באופן שהוא לא יוכל להגיב ברגע שהצריבה תיעלם, ואז היא צריכה לקרוא למשטרה.

מה כל אישה צריכה לדעת על תרסיס פלפל ?

לפני שנשים ממהרות לקנות תרסיס פלפל, חשוב לדעת כמה דברים;

ראשית, מדובר על חומר שיכול לגרום צריבות בעיניים, צריבות מאוד לא נעימות. אף על פי שזה לא משהו מסוכן עם השפעה לצמיתות עדיין זה מאוד לא נעים, לכן רצוי להשתמש בתרסיס בצורה קפדנית ושקולה, על מנת שלא לגרום נזק.

שנית, כשרוכשים אקדח גז פלפל, רצוי לעשות מספר בדיקות כיצד להשתמש בו בצורה נכונה. היכן הנצרה, איפה לוחצים ואיזה אפקט של כוח צריך ליצור על מנת שיהיה ניתן להשתמש באקדח בצורה נכונה, כמו כן, חשוב לדעת שיש לקנות עם האקדח מיכל תרסיס פלפל להחלפה, לכן יש גם ללמוד כיצד להחליף את המיכל, זאת על מנת שלא ייווצר מצב שיהיה בו מיכל ריק בטעות.

שלוש, חובה לקנות את האקדח פלפל ואת התרסיס להחלפה, במקומות מורשים הרשומים ה”משווק בלעדי” למוצר – כמו פיקו – אמצעים להגנה עצמית. חשוב – לא לקנות את האקדח גז פלפל באתר או חנות שאינה מתמחה בציוד להגנה עצמית, שכן אז ייתכן מאוד שהחומר לא יהיה איכותי ומתאים לשימוש.

ארבע, צריך לזכור לשים את האקדח פלפל במקום נוח, מקום שקל להוציא אותו באופן מיידי ולהשתמש בו. רק כך הוא יהיה אפקטיבי.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.