תרסיס פלפל – תרסיס פלפל דמוי אקדח להגנה עצמית לנשים

לצערנו הרב, לא מעט נשים מרגישות מאוימות כשהן יוצאות אל הרחוב. בין אם הפחד אמיתי או דמיוני, הרי שהוא קיים. מאחר והרבה פעמים הפחד נובע מהעובדה שאין מי שבאמת יגן עלינו, אז אנחנו מחפשים דרכים ואמצעים שונים כיצד להרגיש מוגנים.

סביר להניח שלא תמיד אנחנו יכולים לקבוע את השעות בהן אנחנו צריכים לצאת החוצה, אז מה שקורה, שעלינו לצאת גם בשעות החשכה. לכן הפתרון הוא להשתמש באמצעים שונים שיכולים לעזור לנו להתמודד מול איומים שונים או לפחות להרגיש בטוחים, כשאנחנו לא נמצאים בסביבה הטבעית שלנו או בסביבה מוגנת.

דוגמא טובה לאמצעי שכזה הוא אקדח גז פלפל. אם במדינות אחרות, למשל בארצות הברית, נהוג להחזיק כלי נשק חם בשביל להגן, ואם יש מי שבוחר בכלי נשק אחרים, לא בהכרח חוקיים, בשביל להגן על עצמו, הרי בישראל נהוג להחזיק אקדח פלפל. מדובר באקדח גז חוקי לגמרי, שאפילו קיימת המלצה שכל אישה תחזיק אותו בתיק – מותאם להגנה עצמית לנשים ולנערות, כך אם חס וחלילה היא תותקף, תהיה לה אפשרות להגיב ולהגן על עצמה, מבלי להתבלבל באופן ההחזקה וכיוון ההתזה הנכון.

 

מה זה אקדח גז פלפל

צריך לומר, יש אקדח גז פלפל ויש תרסיס פלפל להגנה עצמית, אין הבדל ביניהם באופן מעשי אלא רק באופן בו הם נראים. אקדח גז פלפל פשוט נראה כמו אקדח רגיל אשר בתוכו יש תרסיס פלפל, ובכל נקישה על ההדק, אפשר לירות מעט מהתרסיס, בדרך כלל עושים את זה לכיוון העיניים, ובכך מרגישים צריבות ואי נעימות, אשר מאלצת את התוקף לעצום את העיניים למשך מספר רגעים, בהם לעצור את התוקף, לברוח מהזירה או לקרוא לעזרה.

חשוב לדעת אקדח פלפל חוקי, כלומר מדובר באמצעי שנמכר באופן ישיר, לא צריך רישיון ואישורים לנשק. הסיבה היא שלא מדובר בכלי אלים שגורם נזק בלתי הפיך ובכלל, אלא הוא נועד לעצור ולעכב את התוקף.

מי צריך להחזיק אקדח גז פלפל

כאמור, כל מי שמרגיש מאוים או מפחד ממה שעלול להתרחש אם הוא יצא אל הרחוב, צריך להחזיק ברשותו אקדח גז פלפל. ההמלצה היא, שכל אישה, ונערה (מעל גיל 13) יחזיקו תרסיס פלפל בתיק, כך אם חס וחלילה מישהו ינסה לתקוף אותה, הרי תוכל לפעול.

חשוב מאוד, שהאקדח יהיה ממוקם במקום נסתר אך כזה שניתן להגיע אליו בצורה פשוטה וקלה, אחרת הוא עלול לאבד מהאפקט שלו.

נקודה נוספת היא, אם בוחרים לרכוש אקדח גז פלפל, יש לוודא שהתרסיס בתוכו מלא בכל עת. לפני שרוכשים את האקדח, יש לוודא שהוא עובד ואכן יוצא ממנו תרסיס. מן הסתם, אסור להפעיל אותו באופן חופשי על כל אחד ובטח לא באזור העיניים.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.